-
Recent Posts
Recent Comments
- Det börjar likna en trädgård | Haargaard on Pelargoner, pelargoner, pelargoner
- Slog gamla hundgården på fikarasten | Haargaard on Det värsta är slaget i nedre hagen
- Försöker återta trädgården | Haargaard on Monsterhonungsrosen har fått sig en rejäl omgång
- Räfsat och kört gräsklipparen | Haargaard on Liekurs med Jenny/Naturmark
- Det värsta är slaget i nedre hagen | Haargaard on Lien får jobba nu när den är knackad
Arkiv
Kategorier
Meta
Category Archives: Träning
Löpning #5/50
#5/50 9,4 km. Drog iväg med en superladdad Fille. Det går undan minsann. Får springa bromsandes en bra stund innan han lugnar sig något. Mest hela rundan med Fille blir förresten mest mer eller mindre bromsande när jag tänker efter. … Continue reading
Löpning #4/50
#4/50 Var inte så där så att jag längtade ut att springa men en utmaning är en utmaning så på´t igen. Började med Fille som var helt galen i början. Inte för att vi sprang så snabbt som klockan visar … Continue reading
Löpning #3/100
#3/100 Eftersom jag i ett svagt ögonblick igår drogs med i utmaningen 50 löppass på 100 dagar kände jag att jag fick snöra på löparskorna idag igen till hundarnas stora förtjusning. Det skulle jag aldrig gjort annars… Fick tipset igår … Continue reading
Träning och pelletskånkande
Vet i sjutton om den där pulsklockan är så bra..? Nu lever den om lite som den vill igen. I förrgår hoppade den hej vilt första halvan av springturen. Idag tog jag lite mer blågel men den fick spunk framför … Continue reading
Träning
Hade verkligen INGEN lust men tvingade ut mig på springtur. Är hela tiden på gränsen, inte förkyld men inte frisk heller. Fille blev fullkomligt överlycklig som vanligt och som det gick första km, 4,32 min/km. Det var inte illa pinkat. … Continue reading
Träning
Hade bestämt mig för att idag skulle jag börja springa igen. Det blev ett improviserat stängslingspass eftersom hästarna kunde gå in och ut ur hagen som de behagade om de bara kommit på det. Det tar på krafterna med hårt … Continue reading
Löpning
Efter drygt två veckors vila fick jag för mig att det var dags att pröva att springa igen. Har varit halvkass med halsont som kommit och gått utan att bli något egentligt med det. Den onda högerrumpan har bråkat lite … Continue reading
Löpning
Hade packat ner springkläderna men glömde så klart den där löparklockan och pulsbandet. Kände verkligen noll motivation att springa men efter att ha vilat i 20 minuter svidade jag i alla fall om och drog iväg. Fick duga att logga … Continue reading
Löpning
Har varit ute på en åktur till Småland t o r idag. Ringde hem till tonåringen i god tid för att jag tyckte att vi skulle dra en femma när jag kom hem. Det tänkte han minsann inte, så då … Continue reading
Löpning
Var lite tveksam om det var en bra idé att springa eller inte eftersom ryggen bråkar. Hundarna var dock inte ett dugg tveksamma. Lilleman cyklade med första rundan med Fille och valde rundan med minst uppförsbackar. Var nog tur det … Continue reading
Posted in Löpning, Träning, Uncategorized
Leave a comment