Hallå, det där duger inte åt en Gosis! Gosis har pli på servicepersonalen. Blir han serverad hundfärskfodret, som för övriga katter i Rucklet är go-mat, stirrar han bara ut en tills han får kattmjukmat från påse. Idag var det middag tillsammans med surkärringen Halvan. Det gick bra.
-
Recent Posts
Recent Comments
- Det börjar likna en trädgård | Haargaard on Pelargoner, pelargoner, pelargoner
- Slog gamla hundgården på fikarasten | Haargaard on Det värsta är slaget i nedre hagen
- Försöker återta trädgården | Haargaard on Monsterhonungsrosen har fått sig en rejäl omgång
- Räfsat och kört gräsklipparen | Haargaard on Liekurs med Jenny/Naturmark
- Det värsta är slaget i nedre hagen | Haargaard on Lien får jobba nu när den är knackad
Arkiv
Kategorier
Meta


Kommentarer
No Trackbacks.