Slog gamla hundgården på fikarasten

Det är mycket tjat om att slå med lien men den får som sagt jobba på. Det är praktiskt att jobba hemifrån. Då kan fikarasten ägnas åt att slå den förväxta gamla hundgården. Det växer sannnerligen så det knakar här. Fika kan jag göra framför datorn. Kämpade på förra sommaren med att hålla efter ogräset, framför allt brännässlor, så det var dags att fortsätta på den banan. När det här är räfsat sen så funkar det att tralla på med gräsklipparen för att hålla efter.

Ruth är baske mig överallt. Hon är med på minst ett hörn i stort sett på varje bild. Förutom när jag slår med lien. Då får hon inte vara med av säkerhetsskäl.

This entry was posted in Hundar, Schäfer, Trädgård and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Kommentarer

Loading Facebook Comments ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

No Trackbacks.