Löpning #31 4,7 km. Andra varvet fick Rocky och Skálda följa med. Hon tycker det är roligt att följa med på löprundor Skálda. Tänkte att det kunde vara lagom träning för henne efter söndagens långritt följt av två vilodagar. Hon har bra fart och är väldigt uthållig. Tycker att jag är väl långsam. Hon är duktig som orkar springa hela rundan. Rocky är så trevlig att ha med. Följsam, inget dragande i kopplet. Den enda nackdelen är att han har en tendens att springa i vägen för fötterna och sätta krokben. Lyckades hålla mig på benen ändå. Så skönt att även jag orkade springa hela rundan. Blev lite orolig efter förra gången när jag knappt orkade springa alls på andra varvet.
-
Recent Posts
Recent Comments
- Det börjar likna en trädgård | Haargaard on Pelargoner, pelargoner, pelargoner
- Slog gamla hundgården på fikarasten | Haargaard on Det värsta är slaget i nedre hagen
- Försöker återta trädgården | Haargaard on Monsterhonungsrosen har fått sig en rejäl omgång
- Räfsat och kört gräsklipparen | Haargaard on Liekurs med Jenny/Naturmark
- Det värsta är slaget i nedre hagen | Haargaard on Lien får jobba nu när den är knackad
Arkiv
Kategorier
Meta



Kommentarer
No Trackbacks.