-
Recent Posts
Recent Comments
- Det börjar likna en trädgård | Haargaard on Pelargoner, pelargoner, pelargoner
- Slog gamla hundgården på fikarasten | Haargaard on Det värsta är slaget i nedre hagen
- Försöker återta trädgården | Haargaard on Monsterhonungsrosen har fått sig en rejäl omgång
- Räfsat och kört gräsklipparen | Haargaard on Liekurs med Jenny/Naturmark
- Det värsta är slaget i nedre hagen | Haargaard on Lien får jobba nu när den är knackad
Arkiv
Kategorier
Meta
Category Archives: Träning
Löpning #43/50
#43/50 3 km. Kom på i bilen halvvägs iväg till lillemans fotbollsträning i morse att jag hade satt på mig pulsbandet men glömt att sätta på mig klockan. Grattis det går bra nu… Behöver mina sovmornar även på lördagar. Det … Continue reading
Löpning #42/50
#42/50 9,5 km. Idag snackar vi hard core. Några minusgrader, blåst och snöoväder. Ni vet när det är iskallt och snöar småspik på tvären som skjuter som projektiler rätt i ögonen. Inte gick det snabbt men det gick. Två varv … Continue reading
Löpning #41/50
#41/50 10,3 km. Sol och inte bara sol utan en sol som värmde lite. Det går mot bättre tider! Kändes som att det gick rätt långsamt men det var en helt ok fart såg jag nu. Blev en något längre … Continue reading
Löpning #40/50
#40/50 12,6 km. Strax över nollan, SOL och blå himmel. Underbart! Dessutom en rätt ok löprunda, bättre ork idag. Blir väldigt lurad av första dragrundan med Fille som går som hejsan. När jag sen springer med Hugo känns det som … Continue reading
Löpning #39/50
#39/50 4,3 km. Vem kommer på något så fruktansvärt som att lägga fotbollsträning för tredjeklassare kl 9 på lördagsmornar..? Lilleman ville börja spela fotboll igen så det blev att ställa klockan på 7 för att försöka dels komma upp själv … Continue reading
Löpning #38/50
#38/50 10,2 km. Äntligen en dag där det är lite dagsljus. Kunde skymta lite blå himmel och t o m några solstrimmor ur molnen. Vågade mig inte på att börja springa med Fille förrän efter första svängen på grusvägen. Den … Continue reading
Löpning #37/50
#37/50 10,2 km. Jaja, jag tar mig i alla fall ut och springer. En dryg mil. I regn och rusk och blåsväder.
Löpning #36/50
#36/50 10,2 km. Alltså, jag är glad att jag fixar att springa överhuvudtaget men det skulle vara trevligt om det kunde vara några fler lite bättre dagar än de sämre varianterna. Ett motigt löppass idag men trots att jag inte … Continue reading
Löpning #35/50
#35/50 10,2 km. En kamp mot vinden på slätten! Var nog baske mig motvind åt vilket håll jag än sprang… men kämpade på och sprang det jag skulle göra. Visst är det motigt och tungt men det går faktiskt ändå … Continue reading
Löpning #34/50
#34/50 10,2 km. En sån där dag på slätten när det egentligen inte blåser. I medvind känns det ingen vind alls men alla andra vindriktningar är som att springa mot en kompakt vägg. En sån dag var det idag. Trots … Continue reading