-
Recent Posts
Recent Comments
- Försöker återta trädgården | Haargaard on Monsterhonungsrosen har fått sig en rejäl omgång
- Räfsat och kört gräsklipparen | Haargaard on Liekurs med Jenny/Naturmark
- Det värsta är slaget i nedre hagen | Haargaard on Lien får jobba nu när den är knackad
- Fågelbad och tomatplantor | Haargaard on Tomatplantorna lever ett hårt liv i Rucklet
- Fågelbad och tomatplantor | Haargaard on Fågelholk passande för stare uppspikad
Arkiv
Kategorier
Meta
Category Archives: Hundar
Löpning #17/50 Summer edition
#17/50 3,9 km. Känner mig extremt nöjd med mig själv att jag tar mig ut och springer i värmen. Hundarna blir så lyckliga när de inser att de ska få springa. Helt tokiga… Eftersom det bara skulle bli ett par … Continue reading
Löpning #15/50 Summer edition
#15/50 5,7 km. Testade gränser med att ge mig ut och springa bara en timme efter middagen. Skulle köra hem Bea igen efter maten och ville inte köra fram och tillbaka i onödan så det fick bli att packa in … Continue reading
Tjuvgods
Dagens Huuuugooooo… Räddade stöldgods ute på gårdsplan i form av en visp innan den massakrerades…
Han månar om sopsorteringen, Hugo
När jag ändå är inne på Hugotemat… Han har en något oförklarlig faiblesse för att skilja tetror från sina plastkorkar… han är helt enkelt en idog sopsorterare. 🙂 Jag lägger förbrukade mjölkförpackningar etc i återvinningskassen som hänger i hallen. Hugo … Continue reading
Det är ett digitalisår i år
Förra våren var här en röten altan. Tanken var att det skulle bli en ny altan men i väntan på att stålarna och orken finns har växtligheten fullkomligt tagit över. Framför allt verkar digitalis tycka att det här är ett … Continue reading
Det var den planteringen… Huuuugoooo!!!
Blev påmind igår att jag inte fått ner grönsaksfröerna som jag tänkt direktså. Det fick bli sena eftermiddagspasset att göra slag i saken. Jordförbättrade i botten med lite hästgödsel och hösilage som blandades med den gamla jorden som blev kvar. … Continue reading
Fyrbent sällskap i trädgården
Brukar sällsynt lida brist på sällskap här hemma. Inte heller denna härliga dag. Som sällskap till förmiddagsteet hade Felix först klättershow i pilen för att sen ockupera mitt knä. Sen försökte jag stå ut att sola en stund. Sola måste … Continue reading
Löpning #2/50 Summer edition
#2/50 12,7 km. Har svårt att få mig ut och springa i värmen som är. Tycker det är så skönt när det är varmt och jag slipper frysa men det är plågsamt att springa, riktigt plågsamt. När den interna termostaten … Continue reading
Posted in #blogg100, Hundar, Löpning, Träning
Tagged Hundar, Löpning. Träning, Springtur
Leave a comment
Fille & Hugo, sovstund
Sovstund ute i det varma vädret. Hugo öppnar ett halvt öga. Vad är det som händer..? Bara matte och den där kameran, bara att somna om…