-
Recent Posts
Recent Comments
- Försöker återta trädgården | Haargaard on Monsterhonungsrosen har fått sig en rejäl omgång
- Räfsat och kört gräsklipparen | Haargaard on Liekurs med Jenny/Naturmark
- Det värsta är slaget i nedre hagen | Haargaard on Lien får jobba nu när den är knackad
- Fågelbad och tomatplantor | Haargaard on Tomatplantorna lever ett hårt liv i Rucklet
- Fågelbad och tomatplantor | Haargaard on Fågelholk passande för stare uppspikad
Arkiv
Kategorier
Meta
Category Archives: Hundar
Löpning #26 Vår 2015
#26 9,5 km, fast det var vanliga rundorna så 9,4 km är nog mer korrekt. Fille stod och sjöng på farstukvisten. Han tyckte det var väl många dagar utan löpning för hans del vid det här laget. Så korkat, visst, … Continue reading
Löpning #23 Vår 2015
#23 9,4 km. Så fick Fille, draghunden, äntligen springa på i lite tempo. Är ett underligt fenomen. Han drar på rätt bra men när jag verkligen skulle behöva det, som i motvinden idag, då hjälper han minsann inte till… Hugo … Continue reading
Löpning #22 Vår 2015
#22 5 km. Det blev bara en runda. 21an hade ångrat sig när det väl kom till även en kvällsrunda. Han kom på efter bara en liten bit när vi sprang iväg att han glömt ta astmamedicinen, så det var … Continue reading
Löpning #21 Vår 2015
#21 4,7 km. Hade äntligen precis så där fredagstrött landat i soffan med en kopp te när 21:an ringde. Han ville tydligen ha sällskap på en löprunda efter gymmandet istället för att cykla på en träningscykel där på gymmet. Jaja, … Continue reading
Löpning #20 Vår 2015
#20 4,7 km. Var en vilodag idag. Eller rättare sagt. Det skulle ha varit en vilodag idag. 21an skulle gymma och frågade om jag skulle med på hans uppvärmningsrunda löpning. Bara att hoppa i löparkläderna och hoppas att de två … Continue reading
Ungefär lika trångt som vanligt i soffan
Det är ungefär lika trångt som vanligt i soffan när jag nu råkar landa i den.
T o m penseerna kom ner i krukor
Det har varit en synnerligen produktiv ledighet den här långhelgen. T o m penseerna som jag köpte för flera veckor sen fick komma ner i krukor. Det mest makalösa med det är kanske att jag lyckades hålla plantorna vid liv … Continue reading
Jag… ska… få… plats…
Hugo kämpade tappert med att försöka klämma sig ner i stolen. Skam den som ger sig och till slut satt han faktiskt där. Han är en riktig snygging, den där Hugo.
Det var fler som gillade det nya knäckebrödet
Så har det varit en stöldräd från köksbänken idag igen. Var tydligen fler som gillade det nya glutenfria knäckebrödet…
Ny leksak till hundarna
Köpte en ny leksak till hundarna idag. En kombinerad kong med rep. Fille blev superlycklig och sprang och sprang. Hugo förstår inte alls vad det där springandet ska vara bra för…