Fortsätter med devisen rensa en kvadratmeter i taget, så blir det allt mer ordning och lättskött i Rucklet. Det har legat en knövlig rulle Gunnebonät i trädgården i några år som jag inte kommit mig för att ta reda på. Idag skulle det tillverkas en grind till hagen vid rishäcken så då behövdes det där nätet. Det blev alltså till att försöka rensa fram rullen från allt ogräs som växt in i nätet. När nätet var framrensat krattades det till lite och försökte hjälpligt att fylla upp hålan där Razzla grävt. Det är ingen idé att försöka rensa bort ogräset. Kör på alternativet håll ogräset kort så tar förhoppningsvis gräset över så småningom.
-
Recent Posts
Recent Comments
- En skitnöjd Ruth med stöldgods | Haargaard on En gäst i hundpensionatet
- Gick loss på smörblommorna med lien | Haargaard on Liekurs med Jenny/Naturmark
- Liekurs med Jenny/Naturmark | Haargaard on Gick en kurs i att slå med lie
- Intrasslad stängselhärva | Haargaard on Rishäck i vardande
- Förvaltar mammas vana att plocka enkla buketter | Haargaard on Sov gott mamma
Arkiv
Kategorier
Meta




Kommentarer
No Trackbacks.