Det går framåt med byggandet av rishäcken. Visserligen går det sakta, tar några grenar lite nu och då. Gräset i rishäckshörnan fick sig också en klippning. Det vill till att hålla efter oftare eftersom gräsklipparen inte klarar speciellt stora utmaningen i form av högt gräs. Fast det går bättre nu när klipparen är ställd på högsta klipphöjd.
-
Recent Posts
Recent Comments
- Försöker återta trädgården | Haargaard on Monsterhonungsrosen har fått sig en rejäl omgång
- Räfsat och kört gräsklipparen | Haargaard on Liekurs med Jenny/Naturmark
- Det värsta är slaget i nedre hagen | Haargaard on Lien får jobba nu när den är knackad
- Fågelbad och tomatplantor | Haargaard on Tomatplantorna lever ett hårt liv i Rucklet
- Fågelbad och tomatplantor | Haargaard on Fågelholk passande för stare uppspikad
Arkiv
Kategorier
Meta


Pingback: Rishäcken färdig | Haargaard