Hundarna har fått pass. Då kan vi ut och åka utanför Sveriges gränser. Åtminstone till Danmark. Än så länge. De har fått rabiesvaccin. För att åka längre söderut behövdes tydligen ytterligare vaccin. Det får vänta minst några veckor. Sen skulle vi kunna dra ut på äventyr söderut i vår fina plåtis. Inte för att livet så medger för tillfället. Men bara det att det skulle kunna gå. Det känns bra. 🙂
-
Recent Posts
Recent Comments
- Försöker återta trädgården | Haargaard on Monsterhonungsrosen har fått sig en rejäl omgång
- Räfsat och kört gräsklipparen | Haargaard on Liekurs med Jenny/Naturmark
- Det värsta är slaget i nedre hagen | Haargaard on Lien får jobba nu när den är knackad
- Fågelbad och tomatplantor | Haargaard on Tomatplantorna lever ett hårt liv i Rucklet
- Fågelbad och tomatplantor | Haargaard on Fågelholk passande för stare uppspikad
Arkiv
Kategorier
Meta

Det ar en solig mandag pa Hundstallet i Akeshov. Lunchen har just avslutats och personalens hundar har fatt sina promenader. Nu borjar eftermiddagens pass med hundstallshundarna. Ida Persson, Carolin Lenart och Michelle Eriksson gar igenom vilka hundar de ska ta hand om, och hamtar ut dem fran boxarna. Det ar deras sjatte dag av introduktion pa Hundstallet. Om bara nagra veckor ska de sjalva utgora personalen pa en alldeles ny plats – Hundstallet Skane.