Men vad hände nu..? Fick hjälp att kånka ut det där monstret till änglatrumpet som jag lyckades baxa in härom dagen när stormen Knud stod för dörren. När jag tittade ut några timmar senare har knopparna slagit ut. Det visade sig vara gula blommor. Gula..? Det var orangea blommor sist den blommade..?
-
Recent Posts
Recent Comments
- Försöker återta trädgården | Haargaard on Monsterhonungsrosen har fått sig en rejäl omgång
- Räfsat och kört gräsklipparen | Haargaard on Liekurs med Jenny/Naturmark
- Det värsta är slaget i nedre hagen | Haargaard on Lien får jobba nu när den är knackad
- Fågelbad och tomatplantor | Haargaard on Tomatplantorna lever ett hårt liv i Rucklet
- Fågelbad och tomatplantor | Haargaard on Fågelholk passande för stare uppspikad
Arkiv
Kategorier
Meta


Kommentarer
No Trackbacks.