Han är för rolig den där Snyltkatten. Ikväll tyckte han att det var mysigt att ha närkontakt när han sover gott i soffan. Han har gosat in sig vid foten. Jag tror att när han känner sig lite kass så kommer han hem hit och sover i soffan. Han är så trött. Själv väntar jag mest på att få uppåt 20 klor och vassa tänder i foten…
-
Recent Posts
Recent Comments
- Försöker återta trädgården | Haargaard on Monsterhonungsrosen har fått sig en rejäl omgång
- Räfsat och kört gräsklipparen | Haargaard on Liekurs med Jenny/Naturmark
- Det värsta är slaget i nedre hagen | Haargaard on Lien får jobba nu när den är knackad
- Fågelbad och tomatplantor | Haargaard on Tomatplantorna lever ett hårt liv i Rucklet
- Fågelbad och tomatplantor | Haargaard on Fågelholk passande för stare uppspikad
Arkiv
Kategorier
Meta

Kommentarer
No Trackbacks.